Veelgestelde vragen (FAQ)

Bestellen

Nee, je hebt de mogelijk om als gast te bestellen zonder je te registreren. Als je echter een klantaccount aanmaakt, kun je al je bestellingen en de verzendstatus ervan eenvoudig bekijken.
Mocht je je wachtwoord vergeten zijn, dan kan je eenvoudig via de link Wachtwoord vergeten een nieuw wachtwoord instellen.
Direct na ontvangst van je bestelling ontvang je per e-mail een bevestiging van ons. Als je een klantaccount hebt aangemaakt, kun je je bestelling direct na het inloggen bekijken.
Helaas kunnen je kortingscode niet achteraf toepassen. Je kunt je kortingscode natuurlijk gewoon gebruiken voor je volgende bestelling.
Om onze levertijden zo kort mogelijk te houden, worden bestellingen direct na ontvangst verwerkt. Na ontvangst van je bestelling kunnen we die daarom niet meer aanpassen of annuleren.
Je hebt 30 dagen de tijd om producten waar je niet tevreden mee bent te retourneren. Let op dat we alleen artikelen terugnemen met een onbeschadigd hygiënezegel. Natuurlijk heb je de mogelijkheid om het product uit de verpakking te halen om het te voelen, de kwaliteit en de kleur te controleren, enzovoort.

Wil je een product ruilen, dan verzoeken we je om het gewenste product gewoon te bestellen en het andere product terug te sturen. Meer informatie vind je onder Retourneren of in ons Herroepingsbeleid.

Betalen

We bieden je verschillende en flexibele betaalmogelijkheden. Een overzicht daarvan vind je hier: Betaalmethoden
Zodra we je bestelling hebben verzonden, ontvang je per e-mail direct de factuur van Klarna. Je kunt ook op elk gewenst moment inloggen op het Klarna Portal om je factuur te bekijken.
Klarna doet tijdens de bestelling verschillende persoonlijke controles en bepaalt op basis daarvan uit welke betaalmethoden je kunt kiezen. Helaas hebben we hier geen invloed op en kunnen we hier niets aan veranderen. In dit geval vragen we je om een alternatieve betaalmethode te selecteren.

Afleveren en verzenden

Gedetailleerde informatie over onze verzendkosten (incl. landen en levertijden) vind je hier: Verzendinformatie
Op werkdagen worden alle bestellingen die voor 16:00 zijn ontvangen meestal nog dezelfde dag verzonden. De levertijd wordt getoond bij het doen van de bestelling. Je kunt deze ook hier bekijken: Verzendinformatie
Zodra we je bestelling hebben verzonden, sturen we je daar per e-mail een bevestiging van incl. alle informatie die je nodig hebt om je pakketje te volgen.
Stuur een e-mail met duidelijke foto's en een gedetailleerde beschrijving van het probleem naar onze klantenservice:
Het kan een paar uur duren voordat de Track & Trace-code actief is en je pakket is gescand in het distributiecentrum. Maak je geen zorgen. Als de verzendstatus desondanks minstens drie dagen niet is bijgewerkt, neem dan per e-mail contact op met onze klantenservice:

Retourneren en restitutie

Je hebt 30 dagen de tijd om producten waar je niet tevreden mee bent te retourneren. Let op dat we uitsluitend artikelen met onbeschadigde hygiënezegels kunnen terugnemen.

Vul het bijgevoegde retourformulier volledig in en voeg dit bij het pakket. Het retouradres staat eveneens op het formulier.

Meer informatie vind je onder Retourneren of in ons Herroepingsbeleid.
Ja, de verzendkosten voor het retourneren zijn voor je eigen rekening. Stuur ook geen antwoordnummerpakketen naar ons, omdat we die niet kunnen aannemen.
We streven ernaar om alle retourzendingen binnen een week na ontvangst te verwerken, maar vaak gaat dit veel sneller. Je ontvangt de terugbetaling direct na het verwerken van je retourzending op dezelfde betaalmethode waarmee je je bestelling hebt afgerekend.